петък, 27 март 2009 г.

вдъхновение

моите творения:това е платка,нагръдник за блузка
или рокля,все още не употребена по предназначение



мои опити: якички на една игла


сътворено от баба ми преди около 30г. по моя молба,ръкавелки и дантелка,каквито са слагали на селските носии

това е изработено от моята майка

отново моите опити за направа на якичка

тази красота открих на тавана в старата къща на свекър ми, преди да бъде разрушена.намерих я случайно между гредореда под дебел слой прах ,изпрах я и повече от 30г. съм й горд притежател.
Преди десетина години се опитах да направя нейно копие,не се получи или поне не точно копие,нямам негова снимка, при дъщеря ми в Разград е

копринен кенар с изящна дантела: някога е бил използван като покривка за легло

това са антики : може би на повече от век
бяха в скрина на майката на свекърът ми


и холната ми масичка е красива -по своему
За разлика от теб Вера,на молбата ми да ме учи получих положителен отговор от възрастната жена,светла й памет, макар че не съм направила много -много красиви неща се радвам,че имам все пак някакво умение,което да усъвършенствам,а може би да предам на някого след време ..... Никога не е късно да се научи нещо ново,човек се учи докато е жив....

2 коментара:

  1. Възхитена съм от тези дантели.Покажи още!

    ОтговорИзтриване
  2. Димка, харесах много това, което показваш. От раклата на баба могат да излязат всякакви красиви неща, благодаря ти за това удоволствие. Особено завивката за легло и мильото на масата, това е фина изработка. Нямам думи просто, ако има още такива красоти, пусни и тях. Моля те.

    ОтговорИзтриване